مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت
مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت

ستارگان

 

درسایه روشن های ذهنم به دنبال جایی می گردم که دمی درآن بیاسایم.شب ظلمت است وسیاهی.ستارگان درفلک دوارمانندفانوسی سوسومی زنند.ستارگان راهروان راه الله اند وراهنمایان راه او.چشمانم را به سوی آسمان باز میکنم وآنهارا از ریختن گوهرهای درخشان درزیرنورمهتاب منع نمیکنم.قلبم تیرمیکشد،صدای ناله های شبانه ام را هر شب با ماه قسمت میکنم،چندین سال است که با اوانس گرفته ام.او حال مرا بهتردرک میکند.از صدای خفگان وبغض آلودمن وازریختن شراب سرخ رنگ قلب من تکیده شده وهرروز و هرشب سیاه تر میشود.آری او نیز با غم من غمگین میشود واز شادیم شاد.اما با گریه های شبانه من نمیدانم چرا لکه های صورتش زیادتر میشود.نمی دانم چه بگویم اما هر چقدر بیشتر بگویم به همان اندازه راز درونم افشا خواهد شد،بس بهتراست هیچ نگویم.

 

پرواز

چی می شد خدا ........

چی می شد خدا به آدم ها پر پرواز می داد تا به هر جا که دلشون می خواست پرواز کنن.اگه من پر داشتم و می تونستم باهاش پرواز کنم می رفتم به اوج آسمون راحت دستامو باز می کردم و نسیم محبت رو با تمام وجود به درون ریه هام سوق می دادم.اون وقت با یک دل پر از عشق و محبت از اون بالا به همه نگاه می کردم.می رفتم به خونه ی داداشم کسی که می تونم حرف دلم رو بهش بگم.

همه ی اینها یه رویاست یه رویای تحقق ناپذیر.

ای قلم بنویس که از تو کارهای زیادی برمی آید.بنویس که با نوشتنت می توانی دنیایی را زیرورو کنی.می توانی به شهرعشق به دامان محبت وبه کوچه های پر از یاس های وحشی ومرداب های پر از نسترن سفر کنی.

سفر کن وارمغانی ازدیارعاشقان برایم بیاور.

سفر کن وازآن نسترن های روی مرداب برایم بیاورتاآن را باتمام عشق تقدیم سینه ای کنم که شب و روزمی تپد برای عشق و عاشق شدن.

خوشابه حالت که به هرجاکه بخواهی می روی.ازسرزمین رؤیاهاعبور می کنی و به سرزمین معشوق می رسی.ازسرزمین معشوق عبور می کنی و به سرزمین عاشق  می رسی.

چه زیباست سفرت  چه زیباست سخنانت  چه شیرین است زمزمه هایت.

تو می توانی به آنچه که دست نیافتنی است به آن دست یابی پس خوشابه حالت.به تو خیلی ها حسودی می کنند وآرزومیکنندای کاش آنها هم قلم بودند.

چشمای من

 

 

ترانه چشمای من از علی عبدالملکی 

 

 

 

 دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...