مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت
مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت

استخراج بیت کوین

p>سلام فرآیند استخراج بیتکوین از این روش فرق مستلزم به داشتن تعداد زیرمجموعه های زیاده وگرنه اصلا به درد نمیخوره… من کلی تو اینترنت گشتم و یه روش خیلی ساده و سریعتر پیدا کردم. یه سایت معتبری هست به این آدرس: https://lootbits.io/?invite=1365345
من خودم تو ۳ روز ۰/۰۰۲۵ بیتکوین دراووردم و میشه تقریبا ۱۴دلار و الان به پول ایران حدود ۱۷۰هزار تومن میشه!!! درحالی ک مثلا یکی از دوستان توی قسمت نظرها گفته بود ک با روش ماینینگ بیتکوین تو یه هفته ۱۰۰۰ تومن هم گیرش نیومده!! و این به دلیل همون نداشتن زیرمجموعه اس
ولی این سایتی ک من گفتم نیازی به زیرمجموعه نداره! وقتی روی لینک بزنید وارد سایت میشین و یه مربع روبه رو تون قرار داره. باید روش نوشته باشه ۵۰الماس نه ۳۵ تا. روش کارش هم اینه ک با الماس ها میتونید جعبه های شانس رو باز کنید و توش جایزه بدست بیارید، مثل بیتکوین،xp،نشان،الماس یا ممکنه پوچ هم باشه
شما وقتی از طریق لینک من به سایت برید به جای ۳۵ الماس اولیه، ۵۰ الماس خواهید داشت و این واقعا خیلی خوبه و کلی جلو میندازه شما رو. بعد از ثبت نام یه پیغامی توی صفحه نشون میده ک میگه ایمیل تون رو تایید کنید. روی لینک جلوی همون پیغام کلیک میکنید یا میرید توی قسمت setting و یه تاییده برای ایمیل تون ارسال میکنید. بعد از ارسال تاییده به ایمیل تون میرید و روی verify کلیک میکنید. ثبت نام شما حالا کامل شده و میتونید به باز کردن جعبه هاتون برسید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد