مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت
مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت

جزوه دستگاههای کنترل و آزاد کننده فشار



API publications necessarily address problems of a general nature. With respect to particular circumstances, local, state, and federal laws and regulations should be reviewed.

API is not undertaking to meet the duties of employers, manufactures, or suppliers to warn and properly train and equip their employees, and others exposed, concerning health and safety risks and precautions, nor undertaking their obligations under local, state, or federal laws.

Information concerning safety and health risks and proper precautions with respect to particular materials and conditions should be obtained from employer, the manufacturer or supplier of that material, or the material safety data sheet.

 
  • مفاد و مفاهیم

دستورالعمل و راهکار ارایه شده ، روال و شیوه عملکرد برای بازرسی و تعمیرات دستگاههای کنترل فشاری را که در صنایع نفت وپتروشیمی کاربرد دارد را بیان میکند. تا به عنوان مبنا و راهنمایی برای بازرسی وتعمیرات این دستگاهها در واحدهای به کار برنده آنها استفاده شده و بدین ترتیب عملکرد مناسب این دستگاهها تضمین گردد. این گفتار تمامی دستگاههای خودکار از قبیل pressure relief valves  ، pilot operated relief valves  ، rupture disks  و  weight loaded pressure vacuum vents  را پوشش می دهد.                                                                   

   مفاهیم ارایه شده در این جزوه در بر گیرنده بازرسی وتعمیر شیرهای کنترل فشار خودکاری ( automatic pressure – relieving  valves  ) است که بطور خودکار در صنایع نفت و پتروشیمی استفاده می شوند. توصیه های ارایه شده در این گفتار قصد کنار گذاشتن و یا حذف شرایط برقرار شده بوسیله بدنه های تنظیمی را ندارد.                                    

   این جزوه موارد مربوط به شکافهای ضعیف یا برشهای مخازن ، درهای انفجاری ، پلاگهای ذوب شونده ، شیرهای کنترلی ( control valves  ) و دستگاههای دیگری که وابسته به یک منبع خارجی نیرو برای عملکردشان می باشند و یا کاربرد آنها به صورت دستی است را پوشش نمی دهد. همچنین بازرسی و تستها در واخدهای تولیدی که بطور معمول بر مبنای کدها ( استانداردها ) یا مشخصات خریدار انجام میشودبوسیله این جزوه پوشش داده نمی شود.                               

 جزوه پیش رو نیازهای آموزشی جهت افراد مکانیکال درگیر در بازرسی و تعمیر دستگاههای کنترل ( اطمینان ) فشار را در بر نمی گیرد. افراد جویای این اطلاعات بایستی API – 510  را که در آن اطلاعات لازم برای سیستم کنترل کیفیت داده شده است را مطالعه نمایند و نیز در آن سازماندهی ، تعمیر و نگهداری و مستندسازی بوسیله یک برنامه آموزشی مشخص گردیده است که با اجرای آن با تجربه شدن پرسنل تضمین خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد