مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت
مترجم اول

مترجم اول

ترجمه متون حقوقی، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و... با مناسبترین هزینه و بهترین کیفیت

سال نو

  

       

 صد سال به این سال ها

                                                                               

 

        


عید

 

عید شما مبارک

عاشق شدم

ترانه عاشق شدم از بنیامین با فرمت ای ام ار(amr) برای موبایل

 

 

از اینجا دانلود کن

رقص موش

کلیپ رقص موش برای موبایل 

 

 

از اینجا دانلود کن

برگ خزان

به رهی دیدم برگ خزان **پژمرده ز بیداد زمان
کز شاخه جدا بود

چو زگلشن روکرده نهان**در رهگذرش باد خزان
چون پیک بلا بود


ای برگ ستمدیده ی پاییزی
آخر تو ز گلشن ز چه بگریزی
روزی تو هم آغوش گلی بودی
دلداده و مدهوش گلی بودی

ای عاشق شیدا دلداده ی رسوا
گویمت چرا فسرده ام
در گل نه صفایی باشد نه وفایی
جز ستم ز دل نبرده ام

آه بار غم
ش در دل بنشاندم
در ره او من جان بفشاندم

تا شود نوگل گلشن و دیده شود

رفت آن گل من از دست
با خار و خسی پیوست
من ماندمو صد خار ستم
این پیکر بی جان

ای تازه گل گلشن

پژمرده شوی چون من

هر برگ تو افتد به رهی

پژمرده و لرزان

 

ترانه را  از اینجا دانلود کن